dc.date.accessioned |
2014-08-13T18:21:20Z |
|
dc.date.available |
2014-08-13T18:21:20Z |
|
dc.date.issued |
1923-11-01 |
|
dc.identifier.citation |
Εφημερίδα Σάλπιγξ, τεύχ. 3699, 01-11-1923, σελ. 1 |
el |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7547 |
|
dc.description |
Καθημερινή Πολιτική Εφημερίς |
el |
dc.description |
Τό φύλλον λεπτά 50 |
el |
dc.description |
Έτος ΙΕ' |
el |
dc.description.sponsorship |
Πρόγραμμα Διασυνοριακής Συνεργασίας Ελλάδα-Κύπρος ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Μυτιλήνη : Ιδιοκτήτης : Νικόλαος Κ. Παρίτσης |
el |
dc.subject |
Μοσούλη (Ιράκ)--Τουρκία--Αγγλία--Σχόλια τουρκικού τύπου |
el |
dc.subject |
Mosul (Iraq)--Turkey--England--Press coverage, Turkish |
el |
dc.subject |
Πετρέλαιο |
el |
dc.subject |
Petroleum |
el |
dc.subject |
Αγγλία--Οικονομική πολιτική--Ερμηνεία και κριτική |
el |
dc.subject |
England--Economic policy--Interpretation and criticism |
el |
dc.subject |
«Σχέδιο Τσέστερ»--Σχόλια τουρκικού τύπου |
el |
dc.subject |
Σιδηρόδρομοι--Τουρκία |
el |
dc.subject |
Railways--Turkey |
el |
dc.title |
Αι διαπραγματεύσεις δια την Μοσούλην |
el |
dc.type |
Article |
el |