dc.date.accessioned |
2014-10-05T13:03:50Z |
|
dc.date.available |
2014-10-05T13:03:50Z |
|
dc.date.issued |
1922-09-14 |
|
dc.identifier.citation |
Εφημερίδα Σάλπιγξ, τεύχ. 3365, 14-09-1922, σελ. 2 |
el |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10485 |
|
dc.description |
Καθημερινή Πρωινή Πολιτική Εφημερίς |
el |
dc.description |
Το φύλλον λεπτά 30 |
el |
dc.description |
Έτος ΙΔ' |
el |
dc.description.sponsorship |
Πρόγραμμα Διασυνοριακής Συνεργασίας Ελλάδα-Κύπρος ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Μυτιλήνη : Ιδιοκτήτης : Νικόλαος Παρίτσης |
el |
dc.subject |
Ακτοπλοϊα--Λέσβος--Ιταλία |
el |
dc.subject |
Διαφήμιση--Ελλάδα--Λέσβος |
el |
dc.subject |
Advertising--Greece--Lesbos Island |
el |
dc.subject |
Θαλάσσιες συγκοινωνίες--Ελλάδα |
el |
dc.subject |
Μεταφορές, Θαλάσσιες--Ελλάδα |
el |
dc.subject |
Steamboats lines--Greece |
el |
dc.subject |
Θαλάσσιες μεταφορές--Ελλάδα |
el |
dc.subject |
Μεταφορές--Ελλάδα--Ιστορία |
el |
dc.subject |
Ακτοπλοΐα--Ελλάδα--Διαφημίσεις |
el |
dc.subject |
Ναυτιλία--Μεταφορές |
el |
dc.subject |
Ναυτιλιακά πρακτορεία--Ελλάδα--Λέσβος |
el |
dc.subject |
Maritime transport--Greece--History |
el |
dc.title |
Ευκαιρία : Μυτιλήνη-Νεάπολην-Γένουα |
el |
dc.type |
Advertisement |
el |